Můj bratranec Vinny
Dva kamarády na výletě omylem obviní z vraždy. Naštěstí má jeden z nich v rodině právníka — bratrance Vinnyho (Joe Pesci), který však sotva složil advokátní zkoušku.
Poté co Billa Gambiniho (Ralph Macchio) a jeho kamaráda na výletě do Alabamy omylem obviní z vraždy, má je z toho dostat bratranec jednoho z nich, právník Vinny (Joe Pesci), který se má pokusit zvrátit odsouzení. Když ale Vinny dorazí se svou dívkou z New Yorku (Marisa Tomei) oblečenou od hlavy k patě v kůži a se žvýkačkou v puse, všem dojde, že je to jeho první případ.