Honba za diamantem
Michael Douglas a Kathleen Turner účinkují v hlavních rolích této vzletné romance o spisovatelce, která se vydává zachránit svou sestru do džungle, a o šarmantním lovci pokladů, který ji od jejího úkolu rozptýlí.
Michael Douglas a Kathleen Turner hrají v tomto vzletném romantickém dobrodružství po boku Dannyho DeVita. Poté, co její sestru unesou uprostřed jejího pátrání po drahokamu nevyčíslitelné hodnoty, si spisovatelka milostných románů (Turner) uvědomí, že její vlastní život je v ohrožení! Když se vydá sestru zachránit, setká se s pohledným lovcem pokladů (Douglas), který ji od jejího úkolu více než rozptýlí.