Bernard a Bianca, myši ze záchranářské organizace, pomáhají osiřelé holčičce utéct ze spárů zlé ženy, která ji chce využít k získání bájného diamantu.
Přidejte se k stydlivému, ale odvážnému myšákovi Bernardovi a jeho okouzlující partnerce slečně Biance – dvěma malým hrdinům, kteří se vydali na misi zachránit holčičku Penny, která poslala naléhavé volání o pomoc. Na křídlech věrného přítele albatrosa Orvilla přelétnou do bažinaté Čertí zátoky, kde se na parníku ukrývá ukrutně zlá madam Medusa a nutí Penny, aby pro ni získala největší diamant světa. Obsahuje vyobrazení tabáku.