38 Minutes to Live
Co byste dělali, kdyby vám zbývaly jen minuty života? Tento dokument zachycuje reakce lidí na Havaji během 38minutového falešného raketového poplachu. Prostřednictvím silných osobních výpovědí zkoumá, jak se obyčejní lidé i člověk, který poplach spustil, vyrovnávali se svou smrtelností.