Pietje Bell
Situováno v 30. letech, Pietje Bell je desetiletý chlapec, jehož život v Rotterdamu je samé dobrodružství, která bývají i v novinách. Petera ale trápí, že tyto příběhy jsou založené na lži, čemuž musí učinit přítrž se svou malou armádou „Černé ruky“.