Alita: Bojový Anděl
Od vizionářských filmařů Jamese Camerona a Roberta Rodrigueze přichází ALITA: BOJOVÝ ANDĚL, epické dobrodružství naděje a síly. Když se Alita (Rosa Salazarová) probudí ve světě budoucnosti, který nepoznává, ujme se jí laskavý lékař (Christoph Waltz), který si uvědomí, že někde v této opuštěné kyborgské schránce se skrývá srdce a duše mladé ženy s výjimečnou minulostí.