Vetřelci vs. Predátor
Tým vědců se na expedici ocitne uprostřed kataklyzmatické bitvy mezi vetřelci a predátory - a bez ohledu na to, který druh zvítězí, lidé prohrají.
Kultovní stvoření ze dvou nejděsivějších filmových sérií bojují o nadvládu Země. Tým vědců a dobrodruhů je vyslán na zamrzlý kontinent díky objevu starověké pyramidy pohřbené pod antarktickým ledem. Jakmile se tam ocitnou, zvědavost se promění v horor, protože dvě ničivé mimozemské rasy spolu vedou válku a osud lidstva je nejistý. Ať vyhraje kdokoli… my prohrajeme.