Star Wars: Dobrodružství mladých Jediů
Kai, Lys a Nubs pokračují ve svých galaktických dobrodružstvích! Dají se dohromady s novými droidími přáteli a utkají se s Rekem, mistrovským droidařem, který jim působí samé problémy.