Star Wars: Nové příběhy z Yodovy kroniky - Útěk z chrámu Jediů
Yoda a duch Obi-Wana se rozhodnou vyvést z úkrytu poslední z Jedi Holocronů. Předtím však vzpomínají na přepadení, během něhož v dobách úsvitu Impéria osvobodili Holocrony z Chrámu.