Apollo 17: The Untold Story of the Last Men on the Moon
V roce 1972 se uskutečnila poslední mise Apolla 17 na Měsíc. Astronautům Cernanovi, Schmittovi a Evansovi se dostalo jen malého uznání veřejnosti, přestože je kosmická komunita chválila. Tento dokumentární film vypráví jejich příběh prostřednictvím záběrů NASA a rozhovorů a vzdává hold jejich odvaze a odkazu programu Apollo.