Ed Sheeran: The Sum of It All
Světová hvězda Ed Sheeran otevírá v tomto bolestně upřímném dokumentu dveře ke svému životu.
Ed má svou základnu kamarádů, ale po smrti přítele se mu převrátí svět a ovlivní to jeho hudbu.
Ed vystoupí se svým idolem z dětství Eminemem a úplně poprvé zveřejní své nové skladby.
Po vystoupení na počest Jamalovi dostanou Ed a Cherry dobré zprávy a ohlíží se za bouřlivým rokem.