Producent Rick Rubin natočil výjimečný a podrobný rozhovor s Paulem McCartneym o jeho převratné tvorbě se skupinou The Beatles, proslulém rockovém turné Wings ze 70. let a dosavadních 50 letech sólové kariéry. V této šestidílné sérii si můžete důvěrný rozhovor Ricka s Paulem poslechnout i vy.
Producent Rick Rubin natočil výjimečný a podrobný rozhovor s Paulem McCartneym o jeho převratné tvorbě se skupinou The Beatles, proslulém rockovém turné Wings ze 70. let a dosavadních 50 letech sólové kariéry. V této jedinečné a objevné šestidílné sérii o hudbě a tvořivosti si můžete poslechnout důvěrný rozhovor Ricka s Paulem o hudební tvorbě, vlivech a osobních vztazích, které se podílely na proslulých písních jež se staly hudebním doprovodem našich životů.
Paul McCartney vypráví příběhy z raných dnů své tvorby a vnáší nové světlo na své vztahy.
Paul McCartney mluví o hudebních experimentech a snaze The Beatles bořit hranice.
Paul McCartney vypráví o vývoji své hudební tvorby od Johna Lennona až po sólovou kariéru.