Dancing with the Stars: Příští profík (seriál) (2026)
Pořadem „Dancing with the Stars: Příští profík“ provází ochránce přírody a vítěz 34. řady „Dancing with the Stars“ Robert Irwin. Dvanáct výjimečných nadějných tanečníků se nastěhuje do jednoho domu, kde je čeká vyčerpávající konkurz. Všichni totiž bojují o vytoužené místo profesionálního tanečníka v 35. řadě pořadu „Dancing with the Stars“.