drama, sci-fi
Camille, pětadvacetiletá studentka antropologie, se těžko vzpamatovává z rozchodu a silně spoléhá na anxiolytika. Jednoho večera, zcela přemožená, požádá o pomoc nejlepší přítelkyni, neurovědkyni, která nakonec dovolí vyzkoušet experimentální zařízení určené k léčbě úzkosti. Touha po úlevě se střetne s rizikem a nejistotou.