Ztracené poklady Egypta
Poutavý, akcí nabitý seriál sleduje mezinárodní týmy egyptologů při objevování nejbohatšího starověkého archeologického naleziště na světě – Ztracené poklady Egypta. Prostřednictvím vykopávek a bezprecedentního přístupu k týmům v první linii archeologie sledujeme tyto novodobé badatele, kteří bojují s úmorným vedrem a nehostinným terénem, aby učinili své životní objevy.