Mehiläiskesä
Eedi trpící ekologickou úzkostí se rozhodne, že ukončí své studium a začne chovat včely, s čímž jí pomůže i její zdráhající se matka Anne. Anne se totiž nebojí budoucnosti, ale včel. Brzy si obě ženy uvědomí, že záchrana včel není nic snadného.