Tümpel
Malá rybka se ocitne odříznuta od moře v jezírku, jehož obyvatelé se na nově příchozího koukají s podezřením a se zvědavostí. Když ale zvířata začne ohrožovat nebezpečný racek, všichni se spojí a pokusí se toho potížistu odehnat.