Jenny a Paul se seznámí v hospodě a rychle se do sebe zamilují. Jejich vztah ale rozkvétá na pozadí světa, který se hroutí – Jenny se radikalizuje, Evropa se posouvá doprava a je vyhlášeno stanné právo.