The Talent
Tommy je plachý a přehlížený asistent produkce, který během natáčení reklamy na luxusní auto pracuje na place. Když se na scéně objeví filmová hvězda David, Tommy poslechne své srdce, které ho může dovést ke slávě, sblížit ho s Davidem a udělat z něj tu nejpravdivější verzi sebe sama. „The Talent“ je o napínavém objevování mužnosti, ambicí a touhy.