Přitažlivost
Adèle, úspěšná autorka podcastu, se bezhlavě zamiluje do matematika Arthura. Jeho přítomnost jí však způsobuje závratě. Diagnóza? Posttraumatická porucha zlomeného srdce. Příčina? Její předchozí vztah, který nedopadl dobře. Adèle nezbývá, než se od Arthura držet dál, ale přitažlivost je příliš silná.
Pro Adèle a Arthura je to láska na první pohled, ale Adèle začne být v jeho přítomnosti nevolno.
Adèle a Arthur nemohou jeden druhého pustit z hlavy, ale váhají, zda se vrhnout do vztahu.
Adèle a Arthur spolu začnou pracovat. Aby se vyhnula závratím, stanoví Adèle hranice.
Arthur si je jistý, že Adèle a Trésor jsou zase spolu, a uvažuje, že svou účast na podcastu zruší.