Největší zabijáci Afriky
Seriál Největší zabijáci Afriky zkoumá ty nejhlubší a nejtemnější hlubiny Afriky, kde se ukrývají ti nejnebezpečnější predátoři.
Seriál Největší zabijáci Afriky zkoumá ty nejhlubší a nejtemnější hlubiny Afriky, kde se ukrývají ti nejnebezpečnější predátoři. Pomůže vám pochopit, jak tato rozmanitá krajina formovala mnoho afrických predátorů a kteří z nich se dostali na vrchol potravního řetězce. Seriál vám ukáže lstivost, rychlost, schopnost klamu a zbraně největších zabijáků Afriky, od armád delfínů v oceánu, přes mistry léčky v savaně až po nejjedovatější plazy v poušti.