Ďábel nosí Pradu 2: Živě z červeného koberce
Sledujte Meryl Streep, Anne Hathaway, Emily Blunt, Stanleyho Tucciho a největší hvězdy světa módy a filmu na červeném koberci. V newyorské David Geffen Hall v Lincolnově centru se chystá světová premiéra filmu "Ďábel nosí Pradu 2" od 20th Century Studios. Připravte se na jeden z nejokouzlujících večerů roku, úchvatné modely, nezapomenutelné okamžiky a pořádnou dávku vzrušení.