The Amber Light
V této cestě po skotské kultuře whisky se autor Dave Broom snaží hlouběji porozumět svému národnímu nápoji. Film rozplétá mýty a odhaluje překvapivé pravdy, oslavuje neobvyklé a méně známé aspekty.