How to Re-Establish a Vodka Empire
Celovečerní dokument mapující cestu filmového režiséra Dana Edelstyna, který pátrá po svém dávno ztraceném židovsko-ukrajinském původu a poté se pokouší obnovit kdysi slavné impérium svého pradědečka, které kdysi náleželo vodce.