Jessica Jones
Jessica zakládá vlastní detektivní kancelář, která se zabývá případy týkajícími se lidí se speciálními schopnostmi.
Když její krátkou kariéru superhrdinky ukončí tragédie, Jessica se usadí v New Yorku a otevře si vlastní detektivní kancelář Alias Investigations, která se zabývá případy týkajícími se lidí se speciálními schopnostmi. Jessica trpí posttraumatickou stresovou poruchou a chce konat dobro, ale jejím hlavním cílem není zachránit svět, ale svůj byt a přežít každý den. Příběh podle komiksu určeného dospělým, nejedná se o superhrdinský seriál vhodný pro děti.