Sám doma 2: Ztracen v New Yorku
Kevin McCallister je opět sám doma – tentokrát v New Yorku. Nebude to však na dlouho, protože ve městě se nachází také neblaze proslulí Mokří banditi Harry a Marv.
Kevin McCallister je sám v New Yorku a má dost peněz na to, aby ho proměnil ve své hřiště! Osamělý ale nebude dlouho. Neblaze proslulí Mokří banditi Harry a Marv, pořád zkroušení ze svého posledního setkání s Kevinem, míří do New Yorku taky a chystají obrovskou vánoční loupež. Kevin je ale připravený je přivítat souborem pastí, na který nešikovní lupiči nikdy nezapomenou!