Devious Maids
Seriál pojednává úzce semknuté skupince služek, které vzájemně pojí jejich práce, problémy i melodramatický svět, který pohlcuje jejich zaměstnavatele.
Seriál pojednává úzce semknuté skupince služek, které vzájemně pojí jejich práce, problémy i melodramatický svět, který pohlcuje jejich zaměstnavatele. Rosie je vdova, která po smrti manžela po sobě zanechala v Mexiku syna, pracuje jako služka a chůva u páru sebestředných herců. Začínající zpěvačka Carmen doufá, že jí její zaměstnavatel, popová hvězda Alejandro, pomůže nastartovat kariéru. Zoila řídí domácnost u bohaté, avšak labilní a drogově závislé Genevieve Delatour. Pracuje u ní společně se svojí dospívající dcerou Valentinou.