Kadetka Kelly
Hilary Duffová hraje Kelly Collinsovou, umělecky založenou puberťačku se zájmem o módu, která musí v této báječné komedii přejít od okázalých módních doplňků k fádní olivové na vojenské akademii svého nového nevlastního otce.
Hilary Duffová hraje Kelly Collinsovou, umělecky založenou puberťačku se zájmem o módu, která musí v této báječné komedii přejít od okázalých módních doplňků k fádní olivové na vojenské akademii svého nového nevlastního otce. Zdá se, že Kelly jako ten nejnemotornější a nejbezradnější nováček, který zpackal i základní výcvik, bojuje předem prohranou bitvu, aby zapadla. Skončí to však totální válkou, když se utká s kadetkou kapitánkou Stoneovou (Christy Carlson Romano), tvrdou „velící důstojnici“ dodržující pravidla, která je odhodlaná ji zlomit. Dívejte se, jak to dříve bezstarostná Kelly zvládá mezi nekonečnými pravidly a předpisy, aby si získala respekt Stoneové, a jak se jí zároveň podaří zanechat ve škole svůj jedinečný otisk.