Pako mých snů
Po setkání s filmovým nadšencem Joshem (Matt Prokop) zatouží atraktivní Dylan (Sarah Hyland) objevit se v jeho novém dokumentu, protože doufá, že jí to pomůže dostat se ke kampani pro Blossom Queen. Josh však považuje její skutečnou osobnost za mnohem zajímavější než falešný zevnějšek, který stvořila.
Sarah Hyland (Taková moderní rodinka) a Matt Prokop (Muzikál ze střední 3: Maturitní ročník) se sešli v této komedii plné změn, na nichž opravdu záleží. Poté, co atraktivní Dylan (Hyland) omylem upustí svou luxusní kabelku do fontány nákupního střediska, vytáhne ji k jejímu velkému úžasu filmový nadšenec Josh (Prokop). Jakmile je kabelka zachráněna, využije Dylan příležitosti stát se předlohou Joshova nového dokumentu. Dylan doufá, že jí film pomůže dostat se ke kampani pro Blossom Queen – o které tvrdí, že je to její jediný životní cíl! Josh mezitím hodlá rázně zvýšit její popularitu, jak však Dylan poznává, uvědomí si, že její osobnost je ve skutečnosti daleko zajímavější než falešný zevnějšek, který stvořila. Na poslední chvíli se rozhodne, že by měl jeho film tuto úžasnou dívku představit světu. Jak ale Dylan zareaguje, když to zjistí?