Sedánky v bistru u Earla
Nejlepší kamarádky Odette, Clarice a Barbaru Jean, „The Supremes“, pojí dlouholeté nezlomné pouto překonávání životních bouří. Ve stínu zlomeného srdce je trojice v nejtěžším období jejich života vystavena zkoušce.