Private Life
Barcelona, 1929–1931: Světová výstava začíná a město prožívá období okázalosti a bezstarostného utrácení, které však brzy ukončí krach na burze. Film vypráví příběh tří generací jedné rodiny a zachycuje úpadek barcelonské buržoazie na počátku 20. století.