Ano De Gracia
Nabručená stará žena sdílí byt s mladým, vzpurným vesničanem bojujícím o své místo. Zatímco se starší žena vzdala svých snů, mladý muž své sny udržuje naživu. Navzdory jejich neustálým střetům se navzájem potřebují. Humor, něha, živelní sousedé, rušná čtvrť, krásná dívka a silný soundtrack zdůrazňují tento příběh o nalezení světlé stránky života.