dokumentární, historický
Prožijte znovu statečnost veteránů z Dunkerku, kteří na bezbranných člunech překročili kanál La Manche, aby zachránili uvízlé vojáky z pekla. Poslechněte si jejich povznášející příběhy hrdinství v bitvě, která změnila běh druhé světové války.