Resurrecting a Legend
Vedoucí letoun invaze v den D, „That's All, Brother“, po válce zmizel a o desítky let později byl nalezen na vrakovišti. Film sleduje jeho neuvěřitelnou obnovu a ambiciózní misi znovu přeletět Normandii k 75. výročí dne D.