When a Dream Comes True
Ed, který se blíží čtyřicítce a má před svatbou, si uvědomuje, že jeho život se nevyvíjí podle jeho představ. Začíná krize identity, která ho přiměje všeho nechat a pokusit se splnit si svůj dětský sen – americký sen – a riskovat, že ztratí snoubenku, zničí svůj podnik a udělá ze sebe před rodinou a přáteli hlupáka.