Backstory: Serena vs. The Umpire
Ve filmu „Backstory: Serena vs. The Umpire“ Don Van Natta Jr. spojuje body devítiměsíčního zpravodajství, aby prozkoumal ságu intenzivního střetu Sereny Williamsové s rozhodčím Carlosem Ramosem během její prohry s Naomi Ósakaovou ve finále US Open 2018.