Muhammad and Larry
V říjnu roku 1980 se Muhammad Ali z důchodu vrátil do ringu, aby získal počtvrté titul mistra světa v těžké váze se svým bývalým sparring partnerem Larrym Holmesem.
V říjnu roku 1980 se Muhammad Ali z důchodu vrátil do ringu, aby získal počtvrté titul mistra světa v těžké váze se svým bývalým sparring partnerem Larrym Holmesem. Poprvé představujeme napínavé, dosud nezveřejněné záběry od příprav po boj o titul, natočené režiséry Albertem Mayslesem a Bradleym Kaplanem.