Wu-Tang: Americká sága
Děj je zasazen do začátku 90. let v New Yorku, na vrcholu crackové epidemie. Seriál sleduje vytvoření Clanu, vizi Bobbyho Diggse alias The RZA, který se snaží dát dohromady tucet mladých černochů, kteří jsou rozpolceni mezi hudbou a kriminalitou, a ze kterých se nakonec stane ten nejméně pravděpodobný příběh amerického úspěchu.
V našem prvním alegorickém filmu této série na sebe Dirty bere podobu rappera Dirta McGirta.
V předposlední epizodě seriálu se Ghostface zamýšlí nad tím, co všechno v minulosti obětoval.