Devadesátá léta byla dekádou sexu a skandálů, které smazaly všechny hranice, ať už mezi veřejným a soukromým, mezi zprávami a zábavou, nebo mezi realitou a fantazií.
Když 90. léta začala, právě padla Berlínská zeď a brzy padly i další zdi, mezi veřejným a soukromým, zpravodajstvím a zábavou, realitou a fantazií. Vítr změn přinesl nové hlasy, které říkaly tvrdé pravdy, a do centra pozornosti se jako nikdy před tím dostaly sex a celebrity. Naši kolektivní posedlost bulvárem podpořil zrod internetu, který předznamenal novou éru masového informování a dezinformací.
V 90. letech dělá pokroky nová generace, která způsobila revoluci v politice, popu i stárnutí.
V 90. letech se nové světy fantazie prolínají s realitou, až je nikdo nedokáže rozlišit.
Krize AIDS donutí veřejnost mluvit o sexu a prezident se stane součástí sexuálního skandálu.
V 90. letech se realita stává povinnou televizní podívanou. Kamery odhalují vše, nelze se schovat.
Začíná kulturní válka, protože nové hlasy říkají svou pravdu, ale ne všichni z toho mají radost.
V devadesátých letech jsou celebrity součástí kontroverzí a talk show se stávají skandálními.
V době, kdy konspirace zaplavují mainstream, musí Spojené státy čelit nepřátelům zevnitř i zvenčí.