Star Wars: Klonové války
Sága „Star Wars“ pokračuje ruku v ruce se špičkovou počítačovou animací vyhovující standardům celovečerních filmů, klasickými postavami, ohromující akcí a nadčasovým bojem dobra a zla v vzdálené galaxii!
Sága „Star Wars“ pokračuje v podání výkonného producenta George Lucase a studia Lucasfilm Animation! Sága „Star Wars: Klonové války“ ruku v ruce se špičkovou počítačovou animací vyhovující standardům celovečerních filmů, klasickými postavami, ohromující akcí a nadčasovým bojem dobra a zla rozvíjí příběh „Star Wars“ o nová dobrodružství odehrávající se daleko ve vzdálené galaxii.
Ahsoka se spřátelí s pilotkou a při snaze zastavit nebezpečného droida musí skrýt své schopnosti.
Anakin a Obi-Wan musí rozhodnout, zda pomohou Ahsoce pronásledovat Maula, nebo zachrání Palpatina.