Superauto ze šrotiště
V každém díle dává závodní jezdec Shane Lynch dvěma týmům mechaniků téměř nadlidský úkol… zkonstruovat z odpadu ze šrotiště jedinečný vůz, který by dokázal překonat jeho špičkové superauto. Během čtyř zběsilých dnů pracují týmy zkušeně vedené hlavním inženýrem Ralphem Hosierem na tom, aby mohly nastoupit na závodní dráhu a vyzvat Shaneovu ikonu na čtyřech kolech.
Dva týmy konstruktérů budují ze šrotu vozidla schopná vyzvat Bentley Bentayga v terénním závodě.
Dva týmy vyrobí ze šrotu auta, která vyzvou v závodě na rychlostním okruhu Lamborghini.
Dva týmy budují ze šrotu auta, která by se v závodě do skalnatého vrchu utkala s Mercedesem X Class.