Inside Beverly Hills - The Land Of The Rich and Famous
Seriál Inside Beverly Hills odkrývá novou tvář světoznámého útočiště a místa zábavy pro bohaté, krásné a ohromně slavné. Nahlédněte do společnosti definované penězi, luxusním životním stylem a vysokým postavením. Seznamte se s podnikateli, realitními makléři, stylisty a návrháři, kteří uspokojují všechny rozmary hollywoodských hvězd, velmi vlivných osobností ze sociálních sítí, aristokratů a milionářů, kteří v Beverly Hills zbohatli.