Já, závislák
Javier Giner, 30letý profesionál v audiovizuálním odvětví, se dobrovolně přihlásí na odvykací léčbu kvůli svým problémům s alkoholem a kokainem. Ozbrojen je svým vlastním deníkem a naprostým odhodláním zvrátit cestu, po které se vydal, přičemž Javier čelí něčemu, co je bezpochyby zásadní okamžik v jeho životě. Měsíce léčení v odvykacím centru, kde je obklopen přírodou a nezapomenutelnými postavami, zcela změní Javieru Ginerovi život.
Javier Giner, 30letý profesionál v audiovizuálním odvětví, se dobrovolně přihlásí na odvykací léčbu kvůli svým problémům s alkoholem a kokainem, a to poté, co mu byla diagnostikována impulzivní porucha osobnosti. Poté, co se roky točil ve spirále zničení, se Javier rozhodne neopustit centrum, dokud nebude plně zotaven. Ozbrojen je svým vlastním deníkem a naprostým odhodláním zvrátit cestu, po které se vydal, přičemž Javier čelí něčemu, co je bezpochyby zásadní okamžik v jeho životě. Měsíce léčení v odvykacím centru, kde je obklopen přírodou, podporován svou sociální pracovnicí Anais a nezapomenutelnými společníky při léčbě, zcela změní Javieru Ginerovi život.