Nejlepší infarkt mého života
Přehlíženého tlustého nájemného spisovatele a náruživého kuřáka Ariela Santoro právě opustila manželka. Ariel na radu svého šéfa odcestuje do Uruguaye, aby si vyčistil hlavu a psal. Pozve Conchu, krásnou tanečnici flamenca, kterou nedávno potkal, aby jela s ním. Výlet a divoká noc plná výstředností končí na pohotovosti a navždy změní životy Ariela, Conchy a obou Airbnb hostitelů.