Návrat Do Budoucnosti II
Steven Spielberg představuje pokračování Martyho McFlye a Doca Browna, opět v režii vynikajícího Roberta Zemeckise. Veselá návštěva Martyho a Doktora Browna do roku 2015 zdánlivě vyřešila několik problémů rodiny McFlyovy, které ji v budoucnosti měly čekat. Ale když se oba vrátí domů, zjistí, že si někdo hrál s časem. Chtěl vytvořit Hill Valley v roce 1985, ale město vypadá jak zlý sen.