Honba za klenotem Nilu
V tomto napínavém pokračování filmu Honba za diamantem se Joan (Kathleen Turner) a Jack (Michael Douglas) opět vydávají na nebezpečnou cestu za tajemným „klenotem“.
V tomto napínavém pokračování filmu Honba za diamantem se spisovatelka Joan Wilderová (Kathleen Turnerová) a tulák Jack Colton (Michael Douglas) vydávají na další nebezpečnou cestu — tentokrát divokou severoafrickou pouští. Když je však Joan unesena, je na Jackovi, aby ji zachránil — i když jeho partner Ralph (Danny DeVito) má jiné plány.