Sladký život - Film
Cody a Zack jsou během jarních prázdnin osloveni, aby se zúčastnili projektu Gemini špičkového výzkumného centra zabývajícího se vztahy mezi dvojčaty. Ke svému jejich překvapení zjistí, že jsou spolu propojení více, než kdy mysleli!
Cody (Cole Sprouse) a Zack (Dylan Sprouse) jsou během jarních prázdnin osloveni, aby se zúčastnili projektu Gemini špičkového výzkumného centra zabývajícího se vztahy mezi dvojčaty. Ke svému jejich překvapení zjistí, že jsou spolu propojení více, než kdy mysleli! Když jedno dvojče zaznamená nějaký vjem, myšlenku nebo pocit, druhé dvojče to cítí také. Přestože tento nový objev pomůže chlapcům, aby si poprvé v životě rozuměli, zároveň je vystaví většímu nebezpečí, než si dokázali představit.