Táborníci z Kikiwaka
Emma, Zuri a Ravi opouštějí město a míří na tábor Kikiwaka, kde se seznamují s ostatními táborníky a praktikanty a učí se o životě na venkově!
Emma, Ravi a Zuri Rossovi opouštějí svůj půdní byt v New Yorku a jedou na tábor Kikiwaka, prostý letní tábor v Maine, kde se jejich rodiče jako teenageři seznámili. Emma a Ravi se ujímají rolí praktikantů a spřátelí se s Lou, optimistickou hlavní praktikantkou, a Xanderem, táborovým idolem. Zuri se mezitím sbližuje s ostatními táborníky včetně až přehnaně snaživé Tiffany a kompulzivního lháře Jorgeho. Děti se adaptují na svůj nový „domov pryč z domova“ a užívají si své nové vzrušující životy na táboře Kikiwaka.