Jmenuju se Earl
Earl na své životní cestě příliš mnohokrát špatně odbočil. Zvrat osudu však jeho život obrátí v životabudič. Když Earla bezprostředně poté, co vyhrál v loterii srazí auto, prozře a začne pochybovat o karmě. Od té chvíle je odhodlán napravit všechny křivdy ze své minulosti.