Atlantida: Tajemná říše
Tým nejlepších archeologů na světě, které vede historik Milo Thatch, se nalodí na obrovskou ponorku jménem Ulysses a vydá se do tajemných hlubin oceánů vstříc Atlantidě. Podmořská expedice vezme nečekaný obrat, když tým musí přestat Atlantidu zkoumat a musí ji začít chránit. Strhující příběh plný vizuálních efektů staví na hodnotách jako je přátelství a týmová spolupráce.